10 Effectieve Oefeningen om armvet te verwijderen in 2 weken tijd

Oefeningen om thuis armvet te verliezen

Veel mensen hebben alleen in deze regio vet verzameld. Het hele lichaam is normaal, maar je armen misschien aan de zwaardere kant. Volg gewoon deze eenvoudige oefeningen voor de armen en je zult blij zijn dat je dat gedaan hebt. Het is niet nodig om lid te worden van een bekende sportschool en een gat in je zak te verbranden. U kunt deze oefeningen in uw huis zelf uitvoeren, met behulp van de beschikbare dingen. Met deze arm toning oefeningen kunt u uw slappe armen – fantastisch in slechts 2 maanden. Maar je moet wel voldoende vastberaden zijn om dit te doen.

10 Beste oefeningen om het armvet te verminderen

De achterste delen van de armen worden triceps genoemd en dit zijn de meest getroffen gebieden op de armen. Het zijn dikke guzzlers, ze kunnen echt vervelend worden. Je hebt alleen een tafel of stoel nodig om deze te versterken. Je hoeft geen extra paar kleren te kopen om te trainen. U kunt dit doen in uw comfort, bij u thuis. Dus probeer deze eenvoudige oefeningen om snel vet te verliezen uit je armen.

1. Gewichtheffen

Dit is een tijd geteste oefening om het armvet te verminderen en de armen te verstevigen. Het is ook een effectieve oefening om buikvet te verwijderen dat de kern versterkt. Voor deze oefening, moet u een item uit uw huis selecteren om te gebruiken als een gewicht. U kunt voor deze oefening een 2 liter koude drinkfles of een waterfles gebruiken. Als je thuis een paar halters hebt, komt het goed uit.

Het doel is om iets te bereiken dat ongeveer een kilo weegt. Vermijd het gebruik van iets breekbaars of waardevols. Het kan vallen en breken, dus wees heel voorzichtig met je keuze.

Houd dat voorwerp met beide handen vast en til het over je hoofd. Je armen moeten recht zijn, omdat dit je startpositie is. Verlaag nu het gewicht, door het achter uw rug te nemen. U moet het zo laag mogelijk bereiken. Zorg ervoor dat u zich niet bezeert. Breng het gewicht weer boven je hoofd. Hoe langzamer je je armen beweegt, hoe meer tonus je armen zullen krijgen. Het is belangrijk om je bovenarmen dicht bij je hoofd en oren te houden.

Probeer ook deze oefening voor de spiegel te oefenen als je kunt, het zal je helpen om de stijl te verbeteren. U moet 3 sets van 20 herhalingen doen, wat betekent dat u het item 60 items boven uw hoofd zult verplaatsen. Na elke set kan je een minuut rust nemen. Het verhogen van het gewicht of de tijd na elke week zal u helpen om uw spieren effectief te versterken.

2. Stoel Dips

Dit is een effectieve vetverminderingsoefening die niet alleen de armen, maar ook de rugspieren tonifieert. Voor deze training moet u een bed of stoel kiezen, die iets hoger op de grond staat. Alles wat stabiel is op de grond is een goede keuze. Een zachte kussenbank is misschien niet het beste idee, het zal de toning oefening moeilijker uit te voeren.

Het meubilair moet minstens 2 voet hoger zijn dan de grond. U moet 3 voet vrije ruimte voor het object hebben, om deze oefening met gemak uit te voeren. Gezicht weg van het meubilair en leg uw handen op het. Uw armen moeten schouderbreedte uit elkaar staan.

Beweeg drie tot vier stappen van het meubilair af; houd uw bovenlichaam rechtop. Dit is uw startpositie. Buig uw knieën zodat ze bij de meubels passen. Buig je ellebogen en beweeg je hele lichaam naar de grond, het doel is om de vloer aan te raken. Kom terug in uw normale positie. U moet elke dag 3 sets van 20 herhalingen doen, elke dag. Dit is ongetwijfeld een van de beste oefeningen om snel gewicht te verliezen.

3. Counter Push Ups

De counter push up is een verbazingwekkende oefening om de armen te versterken die kan worden gedaan met behulp van een tafel of keuken aanrecht, omdat de focus van deze oefening ligt op stabiliteit. U moet de toonbank onder ogen zien met uw armen op de rand ervan en uw voeten die de basis van de toonbank raken. Ga terug van de toonbank totdat u voelt dat uw lichaam naar voren leunt op tiptoes.

Je moet op je voeten in balans zijn en je rug moet recht zijn. Dit is je startpositie. Buig je ellebogen en kom naar beneden tot je de toonbank aanraakt. Maak nu uw ellebogen recht en kom terug naar uw startpositie. Dit is een complete rep en je moet 3 sets van 20 herhalingen doen, elke dag. Dit zal je armen binnen een paar weken een strakkere toon geven.

4. Push Ups

Push ups zijn de ultieme ab trainingen voor 6 stuks zonder uitrusting. Het is de perfecte oefening voor getonifieerde armen en een sterke kern. De normale vorm van push-ups helpt u om uw spieren te versterken. Het kan in het begin een beetje moeilijk zijn om in balans te komen. Het is beter om push-ups te oefenen door te balanceren op uw handen en knieën (niet op handen en tenen).

Begin eerst met knieproppen en dan kan je naar binnen gaan voor de normale. Deze oefening zal je spieren versterken en maximaal versterken. Doe 3 sets van 10 herhalingen per dag, om de beste resultaten te krijgen. Dit is een zeer effectieve spieropbouwende oefening, probeer het uit.

5. Schaar

Deze oefening kan erg leuk zijn om uit te voeren en zal je helpen om heel snel armvet te verliezen. Het is een van de beste cardiotrainingen om gewicht te verliezen. Deze oefening zoals vermeld in de naam lijkt op een schaar die wordt geopend en gesloten. U moet beginnen met rechtop te staan en uw armen op te tillen tot schouderhoogte, voor u.

Strek je armen naar de zijkant en breng ze terug naar voren, de rechterhand moet de linker overlappen. Dit lijkt op een open schaar. Je moet ze weer naar de zijkant uitrekken en terug naar voren brengen. Deze keer moet je linkerarm je rechter overlappen. Dit is een complete rep en deze oefening moet worden gedaan in 3 sets van 10 herhalingen per dag.

6. Eenarmige Tricep Dips

De eenarmige tricep dips in een effectieve oefening om arm vet te verliezen dat zich vooral richt op de triceps – het achterste deel van de armen waar het grootste deel van het vet wordt gestort. Omdat het een krachtige toning oefening kan worden opgenomen in de 1200 calorieën dieet en lichaamsbeweging plan. Het beste ding over deze oefening is dat absoluut geen apparatuur nodig zijn om het te doen. Alles wat u nodig hebt is een aantal duidelijke ruimte in uw kamer.

Ga op de grond zitten met je benen en voeten samengevoegd, knieën gebogen en voeten plat op de grond. Plaats uw handen op de grond om een voet achter uw heupen, met de handpalmen uit elkaar en met de vingers naar uw rug gericht.

Hef nu uw heupen van de vloer af door uw armen recht te houden. Buig uw rechterelleboog om uw heupen zo dicht mogelijk bij de grond te laten zakken, zonder deze aan te raken. Maak uw rechterarmen recht en buig uw linkerelleboog om uw heupen zo dicht mogelijk bij de grond weer te laten zakken. Herhaal dit aan de andere kant.

7. Armcirkels

Dit is weer een klassieke oefening voor armen die in de meeste oefenregimes is opgenomen om de slappe armen te versterken en vorm te geven. U kunt deze oefening doen met of zonder gewichten. Omdat het een lage impact oefening is, kan het gedaan worden terwijl u het veganistische 7-daagse maaltijdplan volgt. U kunt twee 600 ml waterflessen in twee handen houden terwijl u de armcirkels doet.

Ga met de voeten uit elkaar staan en de armen strekken zich recht naar de zijkanten uit, op schouderhoogte. Doe nu 50 kleine cirkels met je handen door ze naar voren te draaien. Schakel dan over naar 50 kleine achterwaartse cirkels. De achterwaartse en voorwaartse armbeweging geeft alle spieren van de armen een tonus, inclusief de triceps, biceps, schouders en rugspieren.

8. Enkelarmige zijdelingse verhoging

De eenarmige laterale verhoging is een krachtig gepakte armversterkende oefening die helpt om snel vet uit de armen te verliezen en het gegiechel te verwijderen. Deze oefening is ook effectief in het versterken van de kernspieren. Begin in een push-up positie met de knieën en handen direct onder de schouders, met een 600 ml waterfles of een vergelijkbaar gewicht in de linkerhand.

Hef nu uw bovenlichaam op tot uw rechterhand volledig recht is en uw linkerarm evenwijdig aan de vloer. Houd je buikspieren vast en je torso stabiel en houd deze positie voor een paar momenten vast. Laat je lichaam dan langzaam zakken tot de uitgangspositie. Herhaal de oefening door het gewicht naar de rechterarm te verplaatsen.

9. Half-Maan Omwenteling

Oefeningen om armvet te verliezen en de armspieren te versterken hoeven niet altijd even intensief en uitputtend te zijn. Zelfs middelzware oefeningen met langzame en gecontroleerde bewegingen kunnen de armspieren ook effectief versterken. De halve maan rotatie oefening houdt zich bezig met de belangrijkste spieren van de schouders en armen – de biceps en triceps.

Ga met uw voeten uit elkaar staan met uw heupbreedte uit elkaar en uw armen rechtopstaand naar de zijkanten, op schouderhoogte en met uw vingers bij elkaar. Houd eerst uw handpalmen naar de vloer gericht en draai dan langzaam uw duimen naar achteren totdat de handpalmen naar het plafond gericht zijn. Draai de duim langzaam naar beneden en naar voren. Herhaal dit 30 keer in een rek voor het beste resultaat.

10. Tegenovergestelde arm- en beenlift

Dit is een verbazingwekkende oefening voor gespannen armen die zowel de arm- als beenspieren versterkt en de rug strekt. Daarom moet het worden opgenomen in de ectomorfe trainingsplannen voor een betere spiergroei en -vorming. Deze oefening is ook gunstig voor het verbeteren van het evenwicht en het perfectioneren van de houding.

Ga op handen en voeten zitten met je knieën direct onder je heupen en palmen direct onder je schouders. Hef nu uw rechterarm naar voren en strek uw linkerbeen tegelijkertijd naar achteren. Creëer een spanning in uw rug door uw voet te buigen. Houd de positie een paar seconden vast en kom dan terug naar de uitgangspositie. Herhaal hetzelfde met uw linkerarm en rechterbeen. Herhaal dit 15 tot 20 keer aan beide zijden.

Tips om armvet te verliezen en gewichtsverlies op een natuurlijke manier te bevorderen

Hoewel niets kan plaatsvinden van oefening en hard werken, maar na een paar tips kan u helpen snijden uit het vet dat heeft gestort op de verkeerde plaatsen.

Calorieën tellen – Stel je ten doel om 500 calorieën per dag te verminderen uit je dieet, dat zal tellen tot 3500 calorieën in een week. Dat is gelijk aan 2 pond gewichtsverlies per week.
-Drinkwater – Houd jezelf gehydrateerd door het drinken van veel water. Snijd de inname van suikerhoudende dranken en alcohol uit.
Eet Ontbijt – Sla onder geen beding de eerste maaltijd van de dag over, want het zal leiden tot overmatig eten tijdens het laatste deel van de dag.
Stel kleinere borden in – Het eten van kleinere borden helpt je om de porties te verminderen en geeft je het gevoel dat je hebt gegeten.
-Vermijd ongezonde snacks – Plan je maaltijden zo dat je geen zin hebt om ongezond, zout en suikerhoudend voedsel te snoepen.