30 dagen borstlift uitdaging voor vrouwen ouder dan 35 jaar

Onze huid heeft de neiging haar elasticiteit te verliezen naarmate we ouder worden. Hetzelfde gebeurt met onze spieren. Het wordt steeds moeilijker om fit te blijven, naarmate het jaar vordert. Waarom is dat zo? Zijn we nu oud? Nee, dat zijn we zeker niet! Alleen werkt ons oude gereedschap niet meer. Onder gereedschap begrijpen we de oude trainingsroutine.

Vandaag willen we u uitdagen. Er is een 30 dagen durend borstlifttrainingsprogramma dat speciaal voor vrouwen na 35 dagen is ontwikkeld. Het enige wat je nodig hebt is een mat, een dumbbells en je motivatie. We durven het uit te proberen!

In principe is er één trainingsprogramma waar je je de komende 30 dagen aan moet vasthouden, als je het resultaat wilt zien. Trouwens, dit programma is geschikt voor diegenen die nog nooit eerder hebben getraind. Laten we zeggen, het is ook geschikt voor “intro-niveau”. Dus, bekijk het en ga de uitdaging aan, vanaf morgen.

#1. Zijarmen push-ups

#2. Brede borstpers met halterbanken

#3. Tricep push ups

#4. Omgekeerde rij

Dat is het. Slechts 4 oefeningen hebben we voor u voorbereid. Bent u verrast? Nou, eerlijk gezegd, we hebben je niet alle waarheid verteld. Je moet beginnen met 10 herhalingen van de oefeningen en het dubbele van het bedrag per week. Elke 7e dag wordt ook geacht je vrije dag te zijn, zodat je lichaam kan rusten. We hopen dat je onze uitdaging aanneemt en een geweldig resultaat zult bereiken. Wachten op je rapport in 30 dagen.