15 Transformaties die u zullen inspireren om te beginnen met het opheffen van gewichten

Stacey D.

In twee jaar tijd ging Stacey van CrossFit geobsedeerd (links) naar het betreden van de wereld van powerlifting en het tellen van macro’s (rechts). Ze verloor 15 pond en ongeveer 5 procent lichaamsvet, maar niet ‘s nachts. “Inzicht in het feit dat dit hele fitness-ding een levenslange reis is, helpt me echt te begrijpen dat er ups, downs, weekenden zijn om alles te eten, weken van consistentie, dikke dagen, ‘verdomd wie dat’ wanneer je in de spiegel kijkt, en in het algemeen een veel leren en zelfbevrediging, vergeving en liefde, ” schreef ze .

Katie Crewe

2 VAN 15

De now-trainer en Insta-ster vonden gewichtjes intimiderend, dus bleef ze bij cardio-lessen. Maar toen ze een halter pakte, besefte ze dat het lichaam dat ze wilde niet kon worden bereikt met licht tillen. “Mijn ‘winst’ kwam heel langzaam, vergeleken met veel. Het kostte me echt heel veel tijd om volledige push-ups te doen (vooral die met triceps),” schrijft ze . Dit foto- en Katie-verhaal – zijn het bewijs dat als je voorbij intimidatie en frustraties kunt komen, hard werken uiteindelijk loont.

Crush Your Goals with Jen Widerstrom – Schrijf u nu in!

Kathryn Nash

Kathryn Nash begon te reiken naar dumbbells als finishers voor haar BBG-workouts, maar al snel werden de gewichten haar favoriete onderdeel van de training. Nadat ze HIIT hadden afgedankt om all-in te gaan met tillen, duurde het bijna een jaar voordat Kathryn haar achterkant had opgebouwd. “Dit kostte me een solide jaar volumineus om de spieren te bouwen die ik op dit moment heb. Wees niet bang om zwaar te tillen en EET, dames !!! Je kunt niet groeien als je een van hen verwaarloost.Spiergroei kost tijd en een heel veel geduld, maar het is het waard. Gainz is leuk en alles, maar er gaat niets boven de adrenalinestoot die je krijgt als je een zwaar strijkijzer heft, ” zegt ze .

Abby Pollock

De afgelopen vier jaar heeft de Canadese fitfluencer haar booty gebouwd met een mix van zwaar tillen vier keer per week en strategisch cardio. “Een gestructureerde gewichtheffen-routine waarbij je in de loop van de tijd steeds meer” meer “doet, levert de beste en meest voorspelbare resultaten op” , schrijft ze.

Laat het Cooper zijn

Sia schakelde haar trainingen in na de geboorte van haar eerste baby. “Mijn buik was zacht, mijn dijen waren opgeblazen en ik voelde me simpelweg niet meer als ME, maar bovenal dacht ik niet dat ik ooit mijn ‘lichaam terug kon krijgen'” , schrijft ze . Dus in plaats daarvan besloot ze een nieuwe te bouwen. “Ik begon iets te doen dat ik nog nooit eerder had gedaan: gewichtheffen!” zij voegt toe. De resultaten? Nou, die tweede foto na baby nummer twee spreekt voor zich.

Mikaela Beauchamp

Voor Mikaela zijn de voordelen van gewichtheffen meer dan alleen fysiek. “Het is één ding om spierdefinitie te hebben en er fit en mager uit te zien, maar het is een ander om de algemene fysieke, mentale en emotionele gezondheidsvoordelen te voelen die je kunt hebben als je voor je lichaam zorgt” , schrijft ze .

FOTO: @MIKAELAFAE INSTAGRAM

2017 was het jaar van de buit voor Melanie, zoals ze op IG zegt . Deze winst kwam over zeven maanden van overslaan van de cardio en vasthouden aan het opheffen.

Erin Beth

Vier jaar geleden was Erin Beth ondergedoken, zweefde op 95 pond en wilde niets anders dan een dijbeen en dunne armen. Nu heeft de 22-jarige bijna 30 pond en veel zelfvertrouwen gewonnen. “Ik heb mijn natuurlijke rondingen omarmd in plaats van te proberen ze uit te hongeren omdat een platte buik en een dijbeen in zwang waren, en rondingen maakten me ongemakkelijk.Nu hou ik van mijn dikke benen en ik stop met proberen uren cardio te doen iets repareren dat ik als ‘fout’ beschouw, ” schrijft ze .

Jennifer Patton

9 VAN 15

In 2015 besloot Jennifer om zich bij CrossFit aan te sluiten. Drie jaar later is ze Pring rukthrusters op 170 pond en heeft haar lichaam (en zelfvertrouwen!) Volledig getransformeerd door te leren tillen. Het verschil tussen deze twee foto’s is slechts vier pond, max, schreef ze . Ze is duidelijk het bewijs dat de  lichaamssamenstelling het nieuwe gewichtsverlies is .

Alysha Arias

De schaal leest hetzelfde, maar Alysha’s verhouding tussen vet en spier is totaal anders. Na een jaar zwaar trainen van vijf tot zes dagen per week en super schoon eten, veranderde de hele mentaliteit van Alysha (grotendeels te danken aan het overwinnen van een PCOS-diagnose). In de titel van deze transformatie schrijft ze: “Niet alleen fysieke winst, maar ook mentale voordelen.” Ik was altijd geobsedeerd over wat de schaal zei en toen zag ik dat de schaal voor mij niet veranderde, zelfs na een jaar van tillen en beter eten Ik had me gerealiseerd dat mijn lichaam een ​​lange weg is afgelegd en dat de schaal er niet toe doet !! ”

Shaunna Marie

Toen Shaunna vier jaar geleden besloot bikini-wedstrijden te gaan doen, schakelde ze haar training en voeding in om serieus te snijden. Deze dan-en-nu-opname is een bewijs dat langetermijnengagement loont.

Kim French

Na twee kinderen probeerde Kim weer in vorm te komen door 1200 calorieën per dag te eten en haar cardio op te slokken, maar ze had niet veel spieren. Nu tilt ze vier keer per week op en voedt ze met minstens 2100 calorieën – en zegt dat ze zich beter voelt dan zij deed met pre-kinderen.

Tia Evans

Totale revisie van het lichaam kost tijd, maar deze foto is een bewijs dat kleine doelen lonend zijn als je bereid bent om te werken. Er zijn slechts vier maanden (en een hele hoop squats en heupstoten) tussen deze twee foto’s!

Phoebe Hagan

14 VAN 15

Ze mag aan het handvat van JustAnotherFitnessBlogger gaan, maar die resultaten zijn allesbehalve! Phoebe Hagan concentreerde zich vroeger alleen op cardio- en lichaamsgewichttraining. “Ik had altijd een kwestie van denken dat spier = mannelijk is, wat niet vrouwelijk is,” schreef ze . Vijf jaar later neemt ze deel aan bikini-wedstrijden met deze prachtige geweren (behoorlijk verdomd vrouwelijk, als je het ons vraagt). Ze voegt eraan toe : “De resultaten zullen niet van de ene op de andere dag gebeuren, het kost tijd en veel consistentie, dus geef jezelf de tijd om te groeien, haast niets, wees geduldig en de resultaten zullen langzaam maar zeker volgen.”

Ca’Shawn “Cookie” Sims

Ca’Shawn, beter bekend bij haar volgers als ‘Cookie’, ging met haar natuurlijke 30-inch heupen de gewichtsruimte in en voegde, na een hele tijd buit en beenwerk, op 8 inch toe. “Er werd me verteld dat je ‘heupen’ je botstructuur zijn en niet kunnen worden veranderd – wat waar is, maar als je je heupbuigers kunt laten groeien om die illusie van grotere heupen te geven waarvan ik zei dat ze onmogelijk was – toch zijn we hier! ‘ zij schreef .