16 fitnessexperts die vroeger overgewicht hadden

Angelique Millis

 

Pond verloren: 40

Keerpunt: Mijn ‘eerstejaars 15’ leek meer op de ‘eerstejaars 40’. Ik was een enorme emotionele eter. Ik zou eten als ik gestrest, blij, verdrietig was – het deed er niet toe. Ik voelde me beschaamd als ik kleren probeerde te passen als ik in het geheim aan de verkoopster zou vragen om me een grotere maat te geven. Ik voelde me leeglopen van het leven dat ik leidde, en ik wist dat als ik niet snel iets veranderde, mijn gewicht zou blijven stijgen en mijn gezondheid zou lijden. Ik ben trots om te zeggen dat ik mijn levensstijl heb veranderd door goede gewoonten te ontwikkelen en ik ben nooit teruggekomen.

Tip voor gewichtsverlies: er is geen magische pil of drankje om fit te worden. Ik heb dit door mijn eigen fouten en fouten geleerd totdat ik eindelijk in staat was slechte gewoonten te schoppen en gezondheid en fitness als levensstijl te omarmen.

John Hood

 

Pond verloren: 140+

Keerpunt: als performer (Hudoba is een voormalige operazanger) wist ik dat afwijzing na auditie een deel van het proces was. Maar toen een castingdirecteur me vertelde dat het niet vanwege mijn stem of talent, maar vanwege mijn gewicht was, wist ik dat er iets moest veranderen.

Tip voor gewichtsverlies: geef jezelf beloningen. Mijn beloning is meestal een City Cakes gezouten karamel cupcake. Werk hard en speel harder. Zodra je jezelf niet bedriegt, krijg je cheat- weken .

Crush Your Goals with Jen Widerstrom – Schrijf u nu in!

Dyan Tsiumis

 

Pond verloren: 65

Keerpunt: als een atletische opleiding op de universiteit, leefde ik niet volgens wat ik aan het leren was. Ik rookte elke dag een pak en at alles en alles waar ik mijn pootjes op kon krijgen. Mijn ‘aha!’ moment was net na het afstuderen, toen ik op de weegschaal stapte en 185 pond zag en bijna stierf (ik ben amper 5’1 ”). Ik had geen idee dat mijn gewicht zo ver uit de hand liep. Ik wist meteen dat ik iets moest veranderen.

Tip voor gewichtsverlies: probeer verschillende trainingen totdat je er een vindt die je blij maakt en die je leuk vindt! Als je denkt dat het straf is of martelt, houd je het niet vol. Er is iets dat voor u zal werken en waarvan u echt zult genieten!

Michelle Steinke

 

Pond verloren: 70

Keerpunt: ik was gelukkig getrouwd met een geweldige man met twee prachtige kinderen en een baan bij een bedrijf, en ik was totaal ellendig. Op 206 pond (mijn zwaarste), realiseerde ik me dat ik een verandering moest aanbrengen voor mijn gezondheid en welzijn, dus ik verplicht me tot een intensief trainingsprogramma. Acht weken later werden zowel mijn man als mijn beste vriend gedood bij een tragische vliegtuigcrash. In plaats van op te geven, gebruikte ik lichaamsbeweging als mijn therapie. Ik liep drie maanden later een halve marathon en daarna vijf maanden later de volledige San Diego-marathon.

Tip voor gewichtsverlies: ik heb geleerd dat endorfines de beste anti-depressiva van allemaal zijn. Vergeet niet om voor jezelf te zorgen in tijden van extreme stress – het is de eerste stap om te kunnen zorgen voor de mensen om je heen.

Kent McCann

 

Pond verloren: 35

Keerpunt: mijn ‘aha!’ moment was tijdens mijn junior jaar van de universiteit – ik had een slechte breuk doorgemaakt en had mijn lichaam vreselijk behandeld. Ik was het beu om onzeker te zijn over mijn lichaam (en werd meegesleurd terwijl ik naar mijn appartement op de vierde verdieping liep) en ik wist dat als ik wilde dat het zelfvertrouwen weer zou gaan daten, ik iets moest veranderen.

Tip voor gewichtsverlies: leefstijlwijzigingen doorvoeren, niet ‘op dieet gaan’. Diëten zijn tijdelijk en dat geldt ook voor de resultaten. Als u permanente wijzigingen aanbrengt, krijgt u permanente resultaten.

Helen Ryan

 

Pond verloren: 80

Keerpunt: toen ik zag dat mijn vader zijn gevecht met kanker verloor, besefte ik dat als ik mijn huidige levensstijl zou voortzetten, ik ook zou sterven. Ik had niet gedaan wat ik wilde met mijn leven. Lange tijd zweefde ik tussen leven en dood, gewoon bestaande en niet levend, me verschuilend achter mijn gewicht.

Tip voor gewichtsverlies: stop met proberen te diëten en concentreer u liever op gezonder worden. Poets je tanden ook na elke maaltijd, tussendoortje of bijtwond. Geloof me, het werkt!

Scott Thompson

 

Pond verloren: 120

Keerpunt: ik groeide op als een competitieve atleet en speelde allerlei sporten op een hoog niveau. Toen een knieblessure op de universiteit me dwong om te stoppen met trainen, merkte ik dat ik uiteindelijk zes jaar achter een bureau zat en niets dan take-away en 120 pond zwaarder at. In die tijd waren mijn vrienden en familie meedogenloos, ze gaven voortdurend commentaar op en bespotten mijn gewicht totdat ik er eindelijk genoeg van had. Ik besloot dat het tijd was om er iets aan te doen.

Tip voor gewichtsverlies: het moeilijkste deel van afvallen is niet werken of weten wat te eten, het is aan het committeren! Zoek een trainingspartner om u te helpen verantwoording af te leggen. Het is gemakkelijker om je doelen te bereiken als iemand je elke dag op de sportschool verwacht of als je een buddy hebt waar je gewoon van geniet om mee te trainen om het leuk te maken.

Lisa Anderson

 

Pond kwijt: 75

Keerpunt: mijn ‘aha!’ moment was ongeveer zes jaar geleden, toen ik mijn 49ste verjaardag naderde – gek hoe dat magische getal 50 zo’n verschil in je leven kan maken. Ik realiseerde me dat als ik nu geen levensstijlverandering zou maken, ik het misschien nooit zou doen! Ik gaf mezelf een jaar om die persoon te vinden die binnen schreeuwde om eruit te komen (ik moet ook toegeven dat ik ernaar uitkeek om iets anders te dragen dan sweatshirts en joggingbroek). Ik wilde mijn sexy rug!

Tip voor gewichtsverlies: het is nooit te laat om geweldig te zijn! Ik ben het reclamemeisje voor vrouwen boven de 50 – ik moedig elk lichaam aan dat ik ontmoet om NU een verandering aan te brengen. Dit is jouw tijd.

Carrie Barrett

 

Pond verloren: 60

Keerpunt: een bonafide tomboy en jeugdatleet, het was pas toen ik beschamend lui, zelfgenoegzaam en zwaarlijvig werd toen ik halverwege de twintig was, besloot ik de vork neer te zetten, de tv uit te zetten en mijn angsten onder ogen te zien. Voor mij betekende die angst dat ik naar een echte winkel liep, een paar echte hardloopschoenen kocht en me aanmeldde voor een marathontrainingsprogramma als een manier om nieuwe mensen te leren kennen en uit een sleur te komen. Ik was op weg naar een gevaarlijk pad van zelfvernietiging en het was mijn ommekeer. Het oversteken van de finishlijn van die eerste race was mijn ‘aha!’ moment van levenslange verandering.

Tip voor gewichtsverlies: maak geleidelijke wijzigingen in uw algehele levensstijl in plaats van ingrijpende, extreme veranderingen en behoud altijd een gevoel voor humor over dingen – weet dat u nooit perfect zult zijn!

Nancy Anne Martin

 

Pond kwijt: 49

Keerpunt: nadat mijn moeder met potentieel fatale gezondheidsproblemen had afgerekend door niet goed voor zichzelf te zorgen, wist ik dat ik niet wilde dat mijn eigen kinderen me zouden zien in een vergelijkbare situatie.

Tip voor gewichtsverlies: houd een logboek bij! Ik houd nog steeds bij wat ik eet in een geschreven dagboek en al mijn oefeningen en veel van wat ik eet op Sparkpeople.com – het is echt motiverend om die Spark Points te zien verdienen !

Shannon Julia

 

Pond kwijt: 85

Keerpunt: overgewicht en ongezond vanaf jonge leeftijd, mijn zelfvertrouwen en kwaliteit van leven werden ernstig aangetast. Ik besefte dat ik mijn hele leven niet kon leven zonder te weten hoe het voelt om echt trots op mijn lichaam te zijn; er moest iets veranderen. Ook al was ik extreem geïntimideerd door sportscholen, het leek me een goede plek om te beginnen met sporten. Ik dwong mezelf om een ​​grote sportschool in de buurt van mijn werk te bezoeken – een ervaring die ik onmiddellijk heb betreurd. Onder druk van gymmedewerkers om veel geld te verliezen en dure lidmaatschappen en persoonlijke trainingspakketten te kopen, bleef ik ontmoedigd en gefrustreerd achter. Ik heb nog steeds een oplossing nodig en heb me aangesloten bij een kleine, bescheiden sportschool in mijn buurt. Met de aanmoediging en begeleiding van enkele van de meest verbazingwekkende fitnessprofessionals in die sportschool, ben ik bijna 80 kilo kwijt sinds ik in 2008 lid werd!

Tip voor gewichtsverlies: als het gaat om het maken van veranderingen in levensstijl, zijn er talloze oplossingen. Het komt er gewoon op aan degene te vinden die het beste bij u past. Afvallen en gezond zijn is voor iedereen een andere reis, dus weet wat je wilt en dat je het absoluut kunt bereiken, en vind dan de juiste mensen om je te ondersteunen tijdens je reis.

Kim Schaper

 

Pond verloren: 50

Keerpunt: ik ben aan beide uiteinden van het spectrum geweest – ik ben 50 pond kwijtgeraakt toen ik te zwaar was, en ik heb ook anorexia gevochten en slechts 75 pond op een gegeven moment gewogen. Op een dag keek ik naar mijn moeder en zei: ‘Ik kan dit niet meer doen. Ik heb hulp nodig en eten heeft mijn leven te lang opgebruikt. Help me alsjeblieft. ‘ Vanaf dat moment heb ik advies ingewonnen en mijn leven omgedraaid. Ik heb nooit achterom gekeken.

Tip voor gewichtsverlies : ik denk dat de sleutel tot gewichtsverlies en onderhoud is om een ​​gezond, gelukkig en gebalanceerd leven te leiden. Het leven is een reis – er zijn geen snelle oplossingen of gimmicks die op de lange termijn werken. Het handhaven van gewichtsverlies komt niet alleen uit de sportschool en de plaat zit voor je. Het komt ook uit positieve en gezonde relaties, lachen, genieten van het leven, het vinden van je passie, en van jezelf houden. Op dat moment wordt gewicht geen echt probleem, omdat je tevreden bent met jezelf.

Pat Barone

Ponden kwijt: 92

Keerpunt: mijn arts bleef mijn antidepressiva-dosering verhogen. Op een dag kon ik het recept niet invullen. Ik besefte dat het niets oploste – het maakte me alleen maar ambivalent over het voortdurend aankomen. Ik wist dat ik moest achterhalen waarom ik depressief was, de oorzaak van mijn overeten. Het was tijd om mezelf te leren kennen.

Tip voor gewichtsverlies: ga diep. Begrijp uzelf en uw motivaties, uw angsten, uw waarden en uw doel in het leven. We proberen gewichtsverlies eenvoudig te maken in onze samenleving, maar het is een van de meest gecompliceerde onderwerpen op aarde omdat we gecompliceerde wezens zijn. Iedereen kan afvallen. Als je het wilt uitschakelen, moet je jezelf echt begrijpen en jezelf genezen van de noodzaak om de frustraties van het leven op je lichaam uit te drukken.

Maurice Buchanan

Pond verloren: 30

Keerpunt: ik deed altijd oefendemonstratievideo’s op YouTube voor het personal training company waarvoor ik werkte. Op een dag keek ik terug op de video en was geschokt, denkend ‘niemand zal advies van mij krijgen. Ik lijk op Grimace van McDonald’s! ‘ De harde YouTube-opmerkingen over het feit dat ik een darm heb, bevestigen alleen wat ik al wist. Er moest iets veranderen, zodat ik een beter voorbeeld kon zijn voor mijn cliënten die me vertrouwden om hen te helpen hun lichaam te verbeteren.

Tip voor gewichtsverlies: houd het simpel! Het enige dat ik deed was krachttraining twee keer per week en mijn calorieën lichtjes verlagen, samen met het eten van minder geraffineerde koolhydraten en suiker in mijn dieet. Dat is alles wat ik deed, niets ingewikkelder dan dat. Ik werkte hard en was dag in dag uit consequent, behalve op een dag toen ik had wat ik wilde. Het duurde ongeveer drie maanden om 25 tot 30 pond op de juiste manier te laten vallen.

Cynthia Phillips

 

Pond verloren: 24

Keerpunt: na 11 jaar in het Amerikaanse bedrijfsleven, zittend aan een bureau en het eten van slecht voedsel, duurde het om een ​​foto van mezelf te zien (linker foto) om te zien hoeveel ik had gewonnen. Ik was gekwetst door hoe groot ik keek, maar het werd erger: de resultaten van een lichaamsvet-test die ik kreeg nadat ik lid werd van een sportschool, onthulden dat ik borderline-obesitas was!

Tip voor gewichtsverlies: verander de manier waarop u over eten denkt en nadenkt. Voedsel gaat je vermogen om het gewicht te verliezen en het af te houden maken of breken.

Erika Nicole Kendall

 

Pond kwijt: 165

Keerpunt: nadat ik gestopt was met trainen, veranderde ik hoe ik at en begon ik daadwerkelijk een aanzienlijk gewicht te verliezen. Toen ik eenmaal tevreden was met mijn eetgewoonten, dacht ik dat ik gezonder zou eten als ik aan het trainen was, het gewicht zou wegvloeien . En dat deed het!

Tip voor gewichtsverlies: Gebruik intervaltraining met hoge intensiteit (HIIT)! Hiermee kunt u de calorieën verbranden voor vetverlies, terwijl u ook de spieren ontwikkelt die u nodig hebt om er zowel gestemd uit te zien als het gewichtsverlies te behouden.