Bek-ontsteking voor en na gewichtsverlies Foto’s van gewichtsverlies

ennifer Serrano-Ronca

 

Leeftijd: 29

pond kwijt: 68

Tip voor gewichtsverlies: “Ik draag amandelen, groenten of hardgekookte eieren bij me terwijl ik boodschappen doe, dus ik zal me niet wenden tot fastfood.”

Francesca Sims

 

Leeftijd: 25

pond kwijt: 113

Tip voor gewichtsverlies: “Ik verander workouts in sociale evenementen door twee keer per week op een volleybalteam te spelen en wandelingen te maken met mijn vriendinnen.”

Crush Your Goals with Jen Widerstrom – Schrijf u nu in!

Kathy Workman

 

Leeftijd: 37

Pond verloren: 80

Tip voor gewichtsverlies: “Elke ochtend vul ik een kruik van 32 ons met water en bewaar deze overal waar ik ga, al die vloeistof helpt me om vol en gehydrateerd te blijven.”

Amy Berkshire

 

Leeftijd: 31

pond kwijt: 100

Tip voor gewichtsverlies: “Het beteugelen van mijn trek in snoep is een uitdaging. Een glas magere chocolademelk maakt een bevredigende traktatie. ”

Ashley Mitchell

 

Leeftijd: 27

pond kwijt: 90

Tip voor gewichtsverlies: “Wanneer ik in een restaurant ben, neem ik de helft van mijn maaltijd inpakken om mee naar huis te nemen voordat ik zelfs ga eten.”

Hilarie Yerkovitz

 

Leeftijd: 33

pond kwijt: 173

Tip voor gewichtsverlies: “Ik blijf de hele week aan een streng dieet, dus ik ben van plan om in het weekend een cheat-maaltijd te plannen. Chicken pad thai is mijn ultieme verwennerij. ”

Stephanie Schaeberg

 

Leeftijd: 30

pond kwijt: 120

Tip voor gewichtsverlies: “Om te zorgen dat ik niet te veel of te weinig eet, gebruik ik een voedselweegschaal en maatbekers. Elke dag haal ik 1.300 calorieën binnen. ”

Marie Anaya

Leeftijd: 47

kilo kwijt: 180

Gewichtsverliestip: “Om porties te controleren, eet ik op kleine amuse-borden in plaats van normale etenswaren.”

Sara Morrisroe

 

Leeftijd: 29

pond kwijt: 152

Tip voor gewichtsverlies:
“Ik pak ongezouten noten en pretzels met touwkaas in plastic zakjes van snackformaat en munch ze op het werk.”

Lees de rest van haar verhaal hier .

Anita Tsuhako

 

Leeftijd: 37

pond kwijt: 48

Tip voor gewichtsverlies: “Afhankelijk van het seizoen, koop ik een hele watermeloen, meloen of ananas, snijd hem in stukjes en bewaar hem in de koelkast. fruit is de perfecte snack als ik naar suiker verlang. ”

Kristen Foley

 

Leeftijd: 37

pond kwijt: 148

Tip voor gewichtsverlies:
“Positieve versterking is de sleutel tot het bereiken van uw doelen. Tijdens mijn reis plaatste ik ‘voor’ en ‘na’ foto’s op Facebook- en kreeg ik zoveel ondersteunende opmerkingen van vrienden! ‘