Verlies tot 4 pond in 4 dagen met dit gezonde wortel dieet met deze gezonde wortel dieet

Carrots are veggies which don’t include carbohydrates, but are full of fiber and vitamins. Foods which are full of fiber pass including various other foods through the intestine. If you would like to shed weight, carrots might help you do so, and also, you may obtain health advantages.

Jezelf beroven is niet alleen schadelijk voor je hele lichaam, maar is totaal niet nodig als je hard je best doet om overtollige kilo’s te elimineren. Wat belangrijk is, is in dezelfde tijd helpen met de procedure voor gewichtsvermindering en te kiezen juiste producten niet te voelen hongerig.

Nu begrijpt u het geheim achter de konijnen die schattig zijn. De lichaamsfunctie kalmeert en verbetert. Het is een uitstekende immunomodulator. Wat betreft de onderdompeling in caroteen, is wortel naast peper ook een wortel.

Wortel bevat koolhydraten, vitamine A, D, E, Vitamine K, PP, sterolen, ellaginezuur en lecithine. Deze vitaminen stoppen de vorming van vrije radicalen in je lichaam. Caroteen wordt met behulp van leverenzymen omgezet in vitamine A (anti-oxidant).

Wortel voorkomt hart- en vaatstaarziekte, atherosclerose en kanker. Het bevat zowel vezels (hersenvoeding) als vezels die helpen bij het verminderen van vet.

Naast het bereiken van uw doel om uw gewicht te verminderen, zal de wortel-etende routine het hele lichaam spoelen. Dit eten regime blijft gaan 4 dagen en je moet krijgen geest verbijsterend komt over zo lang als je na de normen neemt.

Hier is het ding dat je moet doen om ongeveer 6 pond te verliezen in 4 dagen. Het is uiterst eenvoudig en eenvoudig om na te nemen.

1.Eet 2-3 wortelen tussen elk avondmaal, betrouwbaar gemalen en bereid met citroensap.

2.Afgezien van de wortelen, kunt u een paar biologische producten, bijvoorbeeld, appel, 2-3 kiwi of een sinaasappel voor het ontbijt (natuurlijke producten toegestaan net in de ochtenduren).

3. 3. Voor de lunch kunt u de gemalen wortelen samenvoegen met broccoli of bloemkool.

4. 4. Eet in de avondmaaltijd de groenten (boerenkool, sla, komkommer, etc.) samen met de wortelen.